niedziela, 15 marca 2015

Liebster Blog Award ~1

Chciałam bardzo podziękować Zosi z bloga http://www.becauseofyoudelena.blogspot.com/ za nominację <3

Zasady:
Nominacja do Liebster Blog Award jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za "dobrze wykonaną robotę". Jest przyznawana dla blogów o mniejszej liczbie obserwatorów, więc daje możliwość ich rozprzestrzeniania. Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanch od osoby, która Cię nominowała. Następnie Ty nominujesz 11 osób (informujesz ich o tym) oraz zadajesz im 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, który Cię nominował. 

1. Wolisz czytać czy pisać?
Trudne pytanie ;D Czytając odrywam się od tego świata, od problemów, przenoszę się w ciekawe miejsca pełne przygód, które sama chciałabym przeżyć i potaci, które chciałabym poznać. Jednak kiedy piszę mogę uwolnić z siebie wszystkie emocje, przelać na papier każdą fantazję i każdy pomysł, co uwielbam <3 Nie mogę wybrać, nie przeżyłabym bez obu tych rzeczy ;3

2. O czym marzysz? 
Jednym z moich marzeń jest zostanie pisarką. Wiem, że przede mną jeszcze długa droga i dużo nauki, ale jestem bardzo zdeterminowana ;3 Właściwie jestem w trakcie pisania pierwszej swojej książki, więc zobaczymy jak to wyjdzie ;*

3. Jaki jest Twój ulubiony sposób na relaks i odpoczynek?
Na pewno czytanie i pisanie się tutaj zalicza xD Lubię chodzić na spacery, spotykać się ze znajomymi, oglądać ulubione seriale czy po prostu leżeć w łóżku do 14 brzuchem do góry xD

4. Co Cię skłoniło do pisania bloga? 
Bardzo lubię pisać, miałam pomysł na dalszą historię Damona i Eleny, więc pomyślałam - czemu nie? Napisałam kilka pierwszych rozdziałów, zaczęły pojawiać się komenatrze, więc pisałam dalej ;D Ostatnio przeczytałam komentarz od Victorii Grey, że bardzo się poprawiłam w pisaniu, więc bardzo, bardzo dziękuję <3 

5. Jaka jest Twoja ulubiona muzyka?
Nie mam ulubionego gatunku. Uwielbiam rap, pop, dubstep, słucham tego, co wpadnie mi w ucho <3 

6. Która z serialowych postaci jest Twoją ulubioną i dlaczego? 
Kolejnie ciężkie pytanie... Uwielbiam Damona, który pod tą powłoka drania jest kochający i czuły, zmienia sie dla osoby którą kocha. Kocham Caroline, która jest pozytywnie nastawiona do życia mimo wszystkich problemów, Klausa, których zabiłby wszystcki gdyby to miało ocalić jego córkę. Jest jeszcze Sulejman z serialu Wspaniałe Stulecie (który serdecznie polecam! <3)

7. Masz jakieś miejce na świecie, które bardzo chciałbyś odwiedzić i dlaczego?
W sumie bardzo chciałabym zobaczyć Grecję, ale to pewnie przez książkę którą właśnie czytam "Percy Jackson i Bogowie Olimpijscy". Kręcą mnie Ci Bogowie, chciałabym zobaczyć miejsce z którego wszystko się wywodzi c; No i oczywiście Los Angeles, gdzie mieszka Ian <3

8. Co dla Ciebie oznacza szczęście?
Szczęście to tak naprawdę ulotne chwile, które trzeba chwytać gdy tylko ma się taką okazję. Może to być najgłpsza rzecz na świecie, ale jeśli daje Ci szczęście to powinniśmy to robić! ;D Jak dla mnie są to chwile z przyjaciółmi, rodziną <3

9. Ulubiony cytat bądź dewiza życiowa? 
Jeśli chodzi o cytaty to jest baardzo dużo c; Ostatnio bardzo przypadł mi do gustu ten:
"-Perseuszu.
Odwróciłem się.
W jego oczach znalazłem inne światło, coś jakby płomień dumy.
- Doskonale się spiałeś, Perseuszu. Nie zrozum mnie źle. Cokolwiek będziesz robił, pamiętaj, że należysz do mnie. Jesteś prawdziwym synem Pana Mórz." ~ Percy Jackson i Bogowie Olimpijscy - Złodziej Pioruna.
Nie wiem dlaczego, ale bardzo mnie urzekł <3

10. Co poradziłbyś komuś, kto chce zacząć pisać bloga?
Że nie ma tego robić na siłę. Jeśli pochodzi to z serca, a nie z przymusów innych czy dla popisów, to jak najbardziej c; Niech przelewa to co myśli i czuje, niech całkowicie się temu oddaje i nie zwraca uwagi na innych c;

11. Z jakim bohaterem się utożsamiasz? 
Hm... Jest kilka takich postaci... Np. Hermiona z "Hary'ego Pottera" c; Też uważam że nauka jest ważna, inność nie jest zła, zrobiłabym wszystko dla przyjaciół i rodziny <3 Całym sercem jestem też z Clary z "Darów Anioła". Nie ważne, jaką krzywdą zrobią nam bliscy, powinniśmy im to wybaczyć jeśli szczerze żałują c;

Blogi, które nominuję: 
http://loveandhateklaroline.blogspot.com/
http://russian-roulette-ff.blogspot.com/
http://love-survives-everything-delena.blogspot.com/
To chyba tyle, cała reszta została już nominowana c;

Pytania: 
1. Ulubiona książka i dlaczego?
2. Jakie seriale oglądasz?
3. Ulubiony cytat?
4. Jaką jesteś osobą? Co jest dla Ciebie ważne?
5. Ulubiona piosenka?
6. Ulubiony film, który zmusza do myślenia?
7. Jesteś osobą szczęśliwą?
8. Najpiękniejsze wspomnienie?
9. Przyjaźń czy miłość? Uzasadnij.
10. Ulubiony serialowy parring?
11. Podoba Ci się miejsce, w którym mieszkasz?

To na tyle c; Nowy rozdział powinien pojawić się w tym tygodniu ;) Planowłam na dzisiaj, ale coś mi nie pasowało i zamierzam napisać jeszcze raz, więc bardzo przerpaszam za tą przerwę ;* Całusy <3 / Wikaa

2 komentarze:

  1. Nie ma za co kochana, zasłużyłaś sobie! Naprawdę dobrze piszesz i ludzie powinni to przeczytać. To jest jedno z moich ulubionych opowiadań:-* Mam nadzieję, że sprawiłam Ci przyjemność.
    Pozdrawiam gorąco! Buziaczki :-*
    PS: W wolnej chwili zapraszam do mnie na nn.
    becauseofyoudelena.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Hej Moja Droga!
    Mam nadzieję, że nn już niedługo, bo zaglądam, zaglądam i czekam! :-D
    U mnie nn na
    becauseofyoudelena.blogspot.com
    Serdecznie zapraszam.
    Pozdrawiam gorąco! Buziaczki :-*

    OdpowiedzUsuń

Archiwum